2009年4月25日 星期六

TECSUN德生BCL-3000

研究左好耐,今日無無聊聊終於去鴨記用三百幾買左部德生收音機,放棄部神神地既kenwood收音機!
德生收音機於近幾年響中港好響朶,狂出產品,百幾又有,千幾都有,我爬完文後便買了BCL-3000,中底價中算好ok既型號,外型復古之餘幾有型.
這部機我放在房中駁前後級用,優點接收力強而清,穩定,冇漂頻現象,多野較,雖然我冇乜用.有時間制,時鐘!
缺點冇auto tune台,冇save台,我估一般人使用時一定覺得好麻煩!
另外部機既line out比headphone out差,有絲絲聲,所以我用3.5mm轉rca to amp,d 聲正好多而又冇絲絲聲!而立體聲out又係廢既,單聲道d聲既高中底音都比立體聲好好多,人聲有感情,中頻突出,以三百幾買呢部機都叫值既,起碼比座枱既收音機細同易擺位先丫!


1 則留言: