2009年6月10日 星期三

老猫阿花的英姿


今天入左支蔡司定焦鏡,好自然又揾好朋友阿花做model,不愧係friend底,即企定定做個老成樣,下次我再幫妳搔
下!

6 則留言:

  1. 梁家明,我同你都係Form 5E,你估吓我係邊個,放學成日上你屋企打機,有時仲會去釣魚添…哈哈

    回覆刪除
  2. 真係唔知,有冇相睇下?

    回覆刪除
  3. 榴連!你好,好久不見. 知你係鐵拳全港冠軍,有無玩PS3??

    回覆刪除
  4. 下,好似大家都認得我,但我真係認唔到,我有ps3但好少開,冇乜打機了,都打左咁多年了,用多D時間攪下其他野仲好,haha

    回覆刪除
  5. 唔差在我,報到先

    回覆刪除
  6. 各位揾日約出來吧,太歷史悠久既野我真係冇乜印象而又唔想估,年紀大記憶力唔好請各舊同學見諒.

    回覆刪除