2009年8月11日 星期二

我現在常用的相機

有朋友說想我講下而家用緊咩機,咁就係咁(耳)介紹下.
以下的是我而家常用的三部機:

第1部係minolta α807si slr 菲林機

這是日本版,有得影寬屏相,手感好,雖然好膠,但好重好墜手,近來D相全部出自此機,萬能達si系列頂級,對焦快,功能多,非常好用,比我之前用既minolta 7000i 好用幾倍!




第2部係
Ricoh 的GR DIGITAL

非常好用既dc仔,亦非常出名,好多人用,不過D人用二代,而我用的是一代,但巳夠晒用,常搭菲林機做second weapon和有時snapshot用!




第3部係
olympus e520 dslr

早期主打,而家少影數碼相所以少用,夠輕夠細,掛成日都唔累,is防震好好用,kit鏡質高,轉用轉接環用手動鏡方便好用.






沒有留言:

張貼留言