2009年11月2日 星期一

城門水塘一遊之1

今日一遊熱門地點城門水塘,好多人,星期日真係好多人,仲好多人放狗,完全係人山人海,好難有心機影相,而且我發現我真係唔識影植物,完全入唔到手,始終我都係鐘意動物多過植物,haha









1 則留言:

  1. 家明老兄,你有那麼多時間遠足郊遊的呢?不需陪家人乎?不需陪另一半乎?看你拍那麼多照片,真是令人羡慕喔!印像中,我只是去過城門水塘兩次,還記不起是什麼年代了,請問這裡仍舊翠綠如茵,還是已開被破壞呢?
    [版主回覆11/02/2009 22:02:00]kevin兄一言道破真有D唔好意思,我沒有另一半,亦和家人關係麻麻,只是一個頗孤僻既 單身寡佬,無牽無掛,從前放假無所事事,自從接觸攝影後每次放假都出動,所以就影得咁密既者,無須羡慕喔! 城門水塘我上次去已是十多年前,從未改變過,亦係熱點勝地,超多人影相,又易行,你可以一家大小去玩下,這才叫令人羡慕呢!

    回覆刪除